Пошук нових форм методичної роботи в Соснівському НВО спрямовано на виконання державних документів про освіту, підвищення ефективності навчально-виховного процесу, на розвиток учнівської особистості, реалізацію науково-дослідних проблем. У школі вся методична робота спрямована на створення управлінської каманди, шкільного соціуму, які були б об'єднані спільною метою створення сприятливих умов для розвитку особистості дитини.
Гаслом роботи вчителів, батьків, громадськості є слова "Щаслива дитина у школі й родині", а загально методична проблема "Формування самостійної роботи учнів у процесі навчання", що реалізується протягом уже двох років і визначається як створення умов для розвитку творчої ініціативи педагогічного колективу та учнів.
Загальне керівництво методичною роботою здійснює методична рада. Сама вона ініціює кардинальні злміни методичної роботи школи, сутність яких поширення особистісно-орієнтованих підходів на роботу з вчителями.
Якісний рівень методичної роботи в школі зумовлений функціонуванням шкільного методичного кабінету, який став до того ж центром індивідуальної роботи з учителем.
Методичний кабінет поповнюється постійно матеріалами: тематичними розробками вчителів, матеріалами роботи методичних комісій, матеріалами виставок, методичними посібниками.
У школі діють шкільна та міжшкільна методичні комісії вчителів початкових класів (керівник Девко Г.В.) методична комісія класних керівників (керівник Ошкало О.О.), міжпредметний семінар-практикум (керівник Рій Л.М.), творча пара вчителів математики (керівник Дейнега О.В.), психолого-педагогічний семінар (керівник Дейнега Л.М.), "Школа молодого учителя" (керівник Рій Л.М.), динамічна група вчителів 9 класу (керівник Богуцька Н.П.). Діяльність цих методичних осередків сприяє підвищенню педагогічної майстерності вчителів.
На належному методичному рівні проходять тижні педагогіної майстерності, де вчителі діляться своїм педагогічним досвідом.
Традиційною стала учать школи у конкурсі "Учитель року", де прийняли участь у районному: Богуцька Н.П., Петриченко І.М., Ошкало О.О., у обласному - Васільєва Н.М.
Педагогічну творчість учителів демонструють у школі такі заходи: огляд новинок літератури, круглі столи, творчі звіти вчетилів, які атестуються. педради, диспути, семінари, презентації з проблемної теми, відкриті уроки.
Велику роль у підвищенні рівня науково-методичної підготовки вчетилів школи відіграє курсова перепідготовка. Вчителі нашої школ, ознайомившись з новими педагогічними методиками та ідеями, намагаються реалізувати в практику своєї роботи. Результатом курсової перепідготовки є наступний етап науково-методичної роботи - це атестація. Діяльність учителя під час атестації має знайти втілення в творчому звіті.
Творча методична діяльність обумовлена багатьма чинниками, в тому числі й психологічними, тому в закладі особлива увага звертається на створення психологічного мікроклімату, стосунків, що базуються на довірі, доброзичливості, повазі, співробітництві. На основі педагогічної культури вчителів формується творча особистість учнів.